petek, 16. junij 2017

Škatlica presenečenja "Planike na Stolu" / Exploding Box "Edelweiss on the mountain Stol"

Škatlica presenečenja, ki sem jo oblikovala tokrat za poroko je bila zame velik izziv, saj je naročnica želela v notranjosti kot osrednji motiv planino Stol. Uuuhhhh...mi bo uspelo? Pregledala sem kar nekaj videoposnetkov in zadeva ni tako preprosta za sestavljanje in oblikovanje. Odločila sem se, da bom planino izdelala po svoje in tako sem izpustila nekaj materialov in tehnik. Na koncu sem bila z rezultatom zelo zelo zadovoljna. Kako sem planino oblikovala pa naj zaenkrat ostane še skrivnost.

















Mladoporočena sta navdušena planinca in tudi zaročila sta se na Stolu. Čeprav je za to planino značilna Zoisova vijolica pa je bila želja, da v škatlico vključim planike. Le-ta je bila tudi osrednji motiv na poročnih vabilih. Škatlica presenečenja je oblečena v nežen papir Pion Design kolekcije The Songbird's Secret.

Želim vam čudovit, vroč vikend


Izzivi:

11 komentarjev:

  1. Še ena čudovita škatlica! Odlično si izdelala planino!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita, prekrasna škatlica, ravno pravšnja za "planinsko" poroko. Super si ujela čarobni svet gora, ki ga planike lepo poudarijo. Kdo ve, mogoče pa tudi jaz kdaj prilezem na Stol. Če je pol tako lep kot v tvoji škatlici, bi bilo vredno poskusit :)
    Lep vikend, V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem kaj naj rečem tvoje škatlice so prava mojstrovina in dodelane v nulo.
    Kapo dol, za mene si prava mojstrica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW!!! What an amazing creation...just love it!

    Thank you for sharing with us at 'Inspiration Destination' this time, hope to see you joining in with us again real soon
    Hugs Shell xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow!! Love this project!!!! so much to look at!! LOVE it
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    HUGS Cicci
    TTCRD DT
    Cicci With the Pen {welcome to vistit my blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous project, I am amazed! Thanks for playing in the Friday Funday Challenge! Have a great day,
    Laura

    OdgovoriIzbriši
  7. Stunning. Thank you for joining us at Jo’s Funday Friday Challenge . Good luck with your entry.
    Angie - DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa daaaaj ... res? Oblikovala si planino ... Neverjetno! Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super take on the chall theme love all the details great keepsake..

    Thanks for sharing @ AGOAC this time.

    smiles Christine xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je. Zelo izvirna ideja in lepo ti je uspelo ujeti vse detajle. Hvala, ker se igraš z nami na Pile it On in to kar trikrat. Super. lp,Keti

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana